Odstąpienie od umowy

 

ZWROT TOWARU

 

  1. Kupujący, który zawarł z Profit Plus umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 10 dni od dnia wydania rzeczy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

  2. W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą, a Kupujący jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot świadczeń następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.

  3. Zwrotu towaru należy dokonać na adres Serwisu. Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.

  4. Profit Plus zwróci Kupującemu pieniądze przelewem bankowym lub przekazem pocztowym pod wskazany przez Kupującego adres, w zależności od wyboru Kupującego.

  5. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Kupującemu w wypadkach:

    1. świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą Kupującego, przed upływem terminu, o którym mowa w ust. 1.,

    2. dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na nośnikach programów komputerowych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania,

    3. umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym,

    4. świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą,

    5. świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu,

    6. dostarczania prasy,

    7. usług w zakresie gier i zakładów wzajemnych.

 

 

POBIERZ FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY  

 

 

  REKLAMACJE (NIEZGODNOŚĆ TOWARU Z UMOWĄ).

 

 



  1. W celu zgłoszenia niezgodności zakupionego towaru z umową (dalej: zgłoszenie) Kupujący powinien wypełnić formularz RMA dostępny na stronie internetowej www.dignity.pl lub skontaktować się z Biurem Obsługi telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.

  2. Po dokonaniu zgłoszenia Profit Plus, za pośrednictwem firmy kurierskiej, zleca odbiór towaru na koszt Profit Plus. Termin odbioru towaru zostaje uzgodniony w porozumieniu z Kupującym.

  3. Powyższe nie wyłącza możliwości dostarczenia towaru do Profit Plus w inny sposób, ustalony wspólnie przez Kupującego i Profit Plus.

  4. Profit Plus rozpatruje zgłoszenie i powiadamia Kupującego o zajętym stanowisku w terminie 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia.



Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel